szkoła życia

Chciałabym, aby wszyscy mieli w swoim życiu możliwość wyjechania na wymianę.  Mogłabym go nazwać najcięższym i najlepszym rokiem mojego życia i aby to zrozumieć trzeba to przeżyć. Mieszkajac przez dłuższych okres w innym kraju możesz odnaleźć swòj dom, podziwiać każda rzecz ròżniaca się od tego co dzieje się w Twoim kraju. Ja nigdy w moim życiu nie czułam takiej tęsknoty za domem, doznaje szokunkulturowego każdego dnia. Cieszę się z moich ostatnich dni, jest wspaniale, jestem wdzięczna za możliwość spróbowania rzeczy ktòrych nie miałabym możliwości down there 😅, określenie ktòregobczęsto Amerykanie używaja, gdy mòwia o innym kraju. Kiedy wybierałam się tutaj głòwna zaleta o jakiej myślałam była nauka języka. Teraz traktuję ja jako jedna z wielu. Chyba najwazniejsza jest nauka o sobie, obserwacja swoich reakcji. Dostrzeżenie co tak naprawdę cenisz w życiu i co czyni Cię szczęśliwym.Teraz kiedy słyszę o marzeniach mieszkania w USA powoduje to uśmiech na moich ustach i wdzięczność, że miałam okazje doświadczyć i uswiadomic sobie jakie czasem marzenia sa złudne.

3 comments

  1. Michalina · 16 Maj, 2016

    Jestem teraz na wymianie w Kanadziej i uważam tak samo jak Ty. Jak tylko słyszę o tym, jak wszystko tu jest piękne i wspaniałe (zwłaszcza od osób z PL), to mimowolnie się śmieję w duchu. Pozdrawiam serdecznie!

    Polubienie

    • karolinakozak15 · 16 Maj, 2016

      Tak się cieszę, że ktoś ma podobną opinie. Z jakiej fundacji jesteś jeśli można wiedzieć?

      Polubienie

      • Michalina · 17 Maj, 2016

        Rotary i uwierz mi, nie jesteś jedyna!

        Polubienie

Dodaj komentarz